reklama

Milujem život!

Milujem život pre každý jeho zvuk! Pre hlas mojej mamy, ktorá mi kedysi darovala reč a dnes ma tým istým hlasom občas karhá, že sa s ňou málo rozprávam. Milujem ho pre všetky druhy smiechu mojich priateľov. Aj pre tú bolesť brucha a slzy čo ho sprevádzajú. Zároveň ho milujem pre všetky tie štipľavé slová závistlivcov, ktoré by mali ublížiť. Tiež ho milujem pre každý tón piesne, evokujúcej vo mne nekonečné množstvo spomienok. Pre melódiu, ktorú si celé dni hmkam, hoci jej slová mi už dávno unikli. A milujem ho hlavne preto, lebo mi dovolil počuť všetko krásne naokolo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Milujem život pre jeho farby! Pre farbu oblohy, ktorú mám po tatovi navždy schovanú v očiach. Milujem ho aj pre sfarbenie dúhy. Tú si raz otočím a budem sa po nej šmýkať. Milujem ho pre všetko čierne. Pre tmu, po ktorej sa nesmierne teším na východ slnka a pre čierny rám, v ktorom sú ukryté farebné fotografie. Milujem život pre lentilky. Pre ten pocit, že môžem mať v dlaniach pestrofarebný svet.

Milujem život a jeho vôňu! Milujem ho pre arómu spoločnej rannej kávy, keď cítim, že som v milovanej rodine. Zbožňujem vôňu nedele, kedy je v dome cítiť mamine koláče. Milujem ho pre vôňu detských vláskov mojich synovcov a neterí, pre tú čistotu a nevinnosť ich zajtrajškov. Milujem závan orgovánu, štekliaceho ma v nose keď idem do záhrady pre jahody. Milujem aj vôňu jahôd, ktoré sú bránou do leta. A čokoláda? Milujem jej arómu a chuť. Vôňu a chuť neobmedzených možností.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Milujem život hlavne preto, lebo mi daroval pocity. Dovolil mi cítiť lásku a hnev, radosť a smútok. Naučil ma smiať sa, plakať a prežívať každý jeden okamih naplno. Dnes už viem, že všetky sú jedinečné a neopakovateľné. Milujem život pre dnešok a zajtra ho budem milovať aj pre včerajšok.

Jana Saterová

Jana Saterová

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Zoznam autorových rubrík:  Iba tak zo životaŠtipka veršovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu